vineri, 23 ianuarie 2009

De ce mi-am facut blog...

Acum un an nu stiam ce este un blog. Cand, intr-un final, am aflat ce inseamna, nu ii vedeam semnificatia sau relevanta. Astazi, in plina criza economica, sentimentala si emotionala, mi-am facut si eu blog ca sa spun lumii ceva - desi inca nu stiu exact ce. Acum ma gandesc ca as fi putut sa scriu o carte, dar asta ar fi insemnat sa incep un proiect maret, sa continuu sa muncesc la el la nesfarsit, sa scriu mult, repede, sa tai, sa revin asupra cuvintelor, sa le anulez, sa le maltratez si sa le ador, sa recitesc si sa nu mai inteleg si, intr-un final, sa nu MA mai inteleg, moment in care as fi aruncat foile la cosul de gunoi, gandindu-ma ca oricum nu era un proiect indeajuns de interesant pentru "maretul" meu spirit creator.

Si asa, incep sa ma prezint in fata voastra, cei care veti avea rabdarea sa cititi - sunt o fata cu un blog, o fata care se plictiseste repede si are un blog. Asa ca, daca va veni momentul in care nu voi mai posta nimic pe blog, probabil o alta "inventie" a societatii mi-a captat atentia atat de distributiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu